05:36

1403/01/31

آغاز پیش‌فروش بلیت‌ نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر از اول اسفند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: برای تسهیل سفرهای نوروزی مردم، عرضه بلیت سفرهای جاده ای نوروزی ۱۴۰۲ از ابتدای اسفندماه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایران ناوگان به نقل از برنا عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: برای تسهیل سفرهای نوروزی مردم، عرضه بلیت سفرهای جاده ای نوروزی ۱۴۰۲ از ابتدای اسفندماه آغاز خواهد شد.

اخترشناس با اشاره به هم زمانی ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی اظهارداشت: بر اساس پیش بینی های انجام شده، حجم بالای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفته پایانی اسفندماه آغاز خواهد شد و در این راستا، طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر همزمان با سراسر کشور از ۲۴ اسفند آغاز می شود.

وی از آمادگی کامل بخش حمل و نقل مسافر استان برای عرضه بلیت سفر مردم از طریق اینترنت خبر داد و افزود : با مشارکت تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر از ابتدای اسفند ماه عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق سایت‌های اختصاصی و مشترک شرکت‌های حمل و نقل مسافری آغاز خواهد شد و هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه به سامانه سفر۷۲۴ بلیت سفر به شهرهای دلخواه خود را تهیه کنند.

اخترشناس در ادامه عنوان کرد : همچنین از هفتم اسفند ماه ، فروش بلیت های سفرهای نوروزی به صورت اینترنتی و حضوری در محل پایانه‌های مسافربری و دفترهای فروش شرکت‌ها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود ؛ امسال افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل جاده ای را داشته باشیم گفت : از این رو برنامه ریزی های لازم انجام شده است که با به کارگیری همه ظرفیت های لازم نسبت به ارائه خدمات شایسته به هموطنان اقدام شود.

 اخترشناس همچنین از آمادگی کامل ناوگان مسافری برای جابجایی مردم در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد : ناوگان مسافری استان یکی از جوانترین ناوگان کشور است و این ناوگان همانند نوروز گذشته و همچنین طرح اربعین حسینی آمادگی کامل دارد مردم  و مسافران را بدون هیچ دغدغه ای جابجا کند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای افزود : در طرح نوروز امسال بیش از۵۵۰دستگاه اتوبوس ملکی استان و شرکت های طرف قرارداد مشارکت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *