07:37

1403/07/27

اجرای حفاظ ایمنی دهانه پل‌ها در زبرخان استان خراسان رضوی آغاز شد

مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زبرخان از شروع اجرای حفاظ ایمنی در دهانه پل‌های حوزۀ استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی؛ غلامعلی قادری گفت: با توجه به عبور و مرور و ترافیک بالا در سطح راه‌های این شهرستان و آسیب دیدگی گاردریل‌های محورهای مذکور، اصلاح و مرمت حفاظ ایمنی پل‌ها در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی میانگین تردد روزانه در هر یک از محورهای بزرگراهی این شهرستان را حدود ۱۹ هزار تردد اعلام و افزود: برخورد خودروهای عبوری در طول محورهای این شهرستان باعث آسیب دیدگی و تخریب گاردریل‌ها شده است.

قادری پیشرفت فیزیکی اجرای حفاظ‌های ایمنی در دهانه‌های پل‌ها را ۴۰ درصد عنوان کرد و گفت: پنج شرکت پیمانکاری این پروژه را آغاز کردند و انتظار می‌رود پس از اجرای آن ایمنی پل‌های با دهانه بیشتر از ۶ متر در تمام حوزه راه‌های این شهرستان تأمین گردد.

به گفته مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زبرخان روشنایی تقاطع‌های حادثه آفرین در بوژمهران و قدمگاه و تعریض محور قدمگاه به درود نیز در دست اقدام این اداره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *