22:25

1403/01/30

اسامی ۵۵ شرکت برتر در بیستمین همایش ملی تعالی سازمانی

صبح روز دوشنبه در اولین روز اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور معاون وزیر صمت، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مدیر مرکز تعالی سازمانی و برخی دیگر از مسئولان کشوری از ۵۵ شرکت در بیستمین دوره همایش ملی تعالی سازمانی تقدیر شد.

به گزارش ایران ناوگان به نقل از ایراسین، صبح روزدوشنبه در اولین روز اسفندماه ۱۴۰۱ از ۵۵ شرکت در بیستمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی تقدیر شد.

از این تعداد ۱۸ شرکت در سطح تندیس، ۲۵ شرکت در سطح تقدیرنامه برای تعالی و ۱۲ شرکت در سطح گواهی تعهد به تعالی قرار گرفته بودند.

-اولین تندیس زرین سازمان سرآمد سال ۱۴۰۱ به شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) و دومین تندیس زرین به شرکت فولاد خوزستان اهدا شد.
-تندیس سیمین ۴ستاره در ساخت و تولید سازمان های بزرگ به شرکت مهندسی و ساخت بولیر و تجهیزات مپنا، دومین تندیس ۴ستاره شرکت مادرتخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) اهدا شد.
-تندیس بلورین ۴ستاره در ساخت و تولید سازمان های بزرگ به شرکت مپنا پرتو، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت ژنراتور مپنا، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، شرکت شرکت نیرومحرکه، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شهرداری اصفهان و شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر اهدا شد.
-تندیس ۴ ستاره در بخش خدمات به شرکت ایده پردازان صنعت فولاد و شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب اهدا شد.
-تندیس ۳ستاره در بخش ساخت و تولید به شرکت فولادسنگ مبارکه، شرکت فولاد شادگان و شرکت فروسیلیس غرب پارس اهدا شد.
-تندیس ۳ستاره در بخش خدمات به شرکت های حمل و نقل ریلی رجا و سمند ریل اهدا شد.
-تندیس ۲ ستاره در بخش ساخت و تولید نیز به شرکت فولاد سنگان خراسان، هلدینگ رهاورد سازندگی آزادگان – رسا، شرکت فولاد سفیددشت و شرکت فولاد غرب آسیا اهدا شد.
-تندیس ۲ستاره در بخش خدمات به باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان اهدا شد.
-تندیس ۱ ستاره در بخش خدمات به شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس و شرکت بیمه تأمین آتیه فراگیر اهدا شد.
-تندیس ۱ ستاره در بخش ساخت و تولید به شرکت کاشی و سرامیک میبد و شرکت نیروکلر اهدا شد.
-تندیس تعهد به تعالی در بخش خدمات نیز به شرکت هیرو آسانبر ملل، شرکت سمنگان ترابر ایرانیان و شرکت پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان اهدا شد.
-تندیس تعهد به تعالی در بخش ساخت و تولید هم به مجتمع فولاد صنعت بناب، شرکت سیمان شرق، شرکت سمت و سوی توسعه ایرانیان و هلدینگ تجهیزات نفت اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *