20:23

1403/01/09

اعلام تعرفه طرح ترافیک پایتخت در سال

تعرفه طرح ترافیک در ساعت اوج و غیر اوج در پایتخت در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

تعرفه طرح ترافیک در ساعت اوج و غیر اوج در پایتخت در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرآنلاین، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران اعلام کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران با افزایش ۲۰ درصدی، قیمت پایه عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک در سال ۱۴۰۲ برابر با ۵۲۶۵۰ تومان شد.

 

اعلام سازمان حمل و نقل و ترافیک، شهروندانی که خودرو آن ها دارای معاینه فنی برتر باشد، مشمول ۳۰ درصد تخفیف در پرداخت عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک خواهند شد.

 

مالکان وسایل نقلیه ای که علاوه بر معاینه فنی برتر در زمان غیر اوج (بازه زمانی ۱۰ تا ۱۶) در محدوده طرح تردد کنند، ۳۸۶۳۱ تومان به عنوان عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک در سال ۱۴۰۲ پرداخت خواهند کرد.

 

ساز و کار رزرو و خرید بسته های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و ضرایب تخفیف عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک درسال ۱۴۰۲، مانند سال ۱۴۰۱ خواهد بود. درباره تردد وسائل نقلیه در محدوده آلودگی هوا در سال ۱۴۰۲، همه خودروهای پلاک تهران که در سامانه تهران من ثبت نام کرده باشند، دارای ۲۰ روز سهمیه تردد رایگان فصلی خواهند بود.

 

تسهیلات عوارض تردد ساکنان محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا پابرجا است و ساکنان این دو محدوده به منظور تداوم تسهیلات باید بدهی عوارض طرح ترافیک و عوارض پسماند و نوسازی ملک خویش را پرداخت کنند.

 

ساکنان محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا باید به منظور بهره مندی از تسهیلات به دفاترخدمات الکترونیک شهرداری تهران مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *