04:28

1403/06/18

بررسی راهکارهای تسریع در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان گلستان

جلسه شورای برنامه‌ریزی اداره کل راه و شهرسازی گلستان به منظور بررسی راهکارهای تسریع در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، عصر پنج شنبه ۱۴ تیرماه، جلسه شورای برنامه‌ریزی اداره کل راه و شهرسازی گلستان به ریاست سید محمد حسینی مدیرکل و با حضور معاونین، رؤسای ادارات ستادی و رؤسای ادارات شهرستان ها برگزار شد.

در جلسه شورای برنامه ریزی اداره کل راه و شهرسازی گلستان موارد مختلفی از جمله روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان، مباحث شهرسازی و معماری، روش های تامین زمین برای ساخت مسکن، روند اجرای پروژه های راهسازی در استان و موارد مرتبط با حوزه معاونت توسعه و منابع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید محمد حسینی در این جلسه اصلاح برنامه های اجرایی معاونت ها و ادارات را موجب بهبود عملکرد اداره کل عنوان کرد و گفت: برای تحقق شاخص‌های توسعه بخش حوزه راه و شهرسازی باید هدفمند و با برنامه گام برداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه با تشکیل دولت جدید اجرای طرح نهضت ملی مسکن ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: جهش تولید مسکن و واگذاری زمین به خانواده های سه فرزند به بالا قانون بوده و دولت مکلف به اجرای قانون است. در این راستا هیچ خللی در عملکرد ما در حوزه مسکن و واگذاری زمین ایجاد نخواهد شد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از معاونین اداره کل گزارشی از عملکرد یک‌ساله در حوزه‌های مسکن، راه‌سازی، املاک و حقوقی، شهرسازی و توسعه مدیریت منابع ارائه کردند.

لازم به ذکر است جلسه شورای برنامه‌ریزی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان با هدف بروز رسانی و اصلاح برنامه های اجرایی اداره کل به صورت فصلی برگزار می‌شود و در این جلسات، مهم‌ترین مسائل و چالش‌های حوزه راه و شهرسازی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای رفع آن‌ها اتخاذ می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *