04:14

1403/06/18

جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری آذربایجان غربی در سال جاری

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از جابه‌جایی نزدیک به ۲میلیون تن کالا توسط ناوگان باری در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در ۲ماهه ابتدای سال جاری ۱۳۰هزار و ۲۷۹سفر توسط ناوگان باری استان انجام گرفت که نسبت به مدت زمان سال گذشته خود ۱۴.۷۳درصد کاهش دارد.

دست نشان با اشاره به اینکه تعداد ۲۸هزار و ۵۰۹ راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: در استان مجموعا نزدیک به ۱۹ هزار دستگاه ناوگان باری سنگین و نزدیک به ۱۶هزار دستگاه وانت بار فعال وظیفه حمل انواع کالا را عهده دار هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۲ماهه ابتدای سال جاری تناژ حمل مصالح و محصولات معدنی تحت صحابت بارنامه ۷۵۹هزار و ۹۶۰تن بوده است.

دست نشان با اشاره به اینکه تعداد شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل کالا در استان ۱۶۶ شرکت است، خاطر نشان کرد: در این مدت تعداد۲۳۰۱ فقره بارنامه صادرشده از سوی شرکت های حمل کالا، باطل شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد تخلف ناوگان خاطی و معرفی به کمیسیون ماده ۱۲ مکشوفه در گشت های نظارتی- دروازه ای ۱۲۱ فقره بوده است، یاد آور شد: همچنین در این مدت تعداد ۱۱۸۳ تخلف مربوط به بارنامه های صوری معرفی شده به کمیسیون ماده ۱۲ و تعداد ۳۴۹فقره تخلفات مشکوک به صدور بارنامه سوری معرفی شده به کمیسیون ماده ۱۲ توسط اداره کل حمل و نقل کالا ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *