04:17

1403/06/18

روکش آسفالت محور زنجان_بیجار به طول ۸ کیلومتر آغاز شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود گفت: روکش آسفالت محور زنجان_ بیجار به طول ۸ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، رسول ایمانی‌تبار، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به عملکرد ۱۲ ماهه شهرستان ایجرود در سال گذشته اظهار کرد: در سال جاری برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با پیگیری‌های صورت گرفته، پروژه‌های خوبی اعم از اجرای روکش آسفالت و نگهداری و رفع نقاط حادثه‌خیز و ابنیه فنی و پل‌ها در دست اجراست.

وی افزود: با تلاش جهادی و پیگیری‌های مستمر برای جذب اعتبار مورد نیاز، عملیات روکش آسفالت محور زنجان_بیجار به طول ۸ کیلومتر آغاز شد و تا پایان خرداد ماه به پایان می‌رسد.

ایمانی‌تبار خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح به طول ۸ کیلومتر، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی در ادامه عنوان کرد: اجرای فاز دوم این محور به طول۴۴ کیلومتر به زودی آغاز می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود، در خصوص پروژه‌های راه روستایی اجرا شده توسط این اداره عنوان کرد: لکه‌گیری راه روستایی چورزق _باروت آقاجی، ریحان_بایندر و قاضی آباد به طول ۲۰ کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده در ابتدای سال جدید در این شهرستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *