12:51

1403/01/09

ضرورت فعالیت موثرتر سامانه‌های املاک و اسکان و حمل و نقل

در دیدار وزیر راه و شهرسازی با اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، موضوعاتی همچون راه‌اندازی و فعالیت موثرتر سامانه املاک و اسکان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایران ناوگان به نقل از ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، روند همکاری سازمان‌ها، نهادها، میزان خوداظهاری‌ها، سامانه جامع حمل و نقل و رفع نقاط حادثه خیز از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در این نشست بر شفاف‌سازی دارایی‌ها و اموال توسط نهادها و سازمان‌ها تاکید کرد.

بذرپاش همچنین نقش بانک‌ها برای تخصیص ۲۰٪ تسهیلات به بخش مسکن براساس قانون را قابل توجه دانست و در اجرای بهتر طرح نهضت ملی مسکن و تداوم این روند را مورد تاکید قرار داد.

وی سامانه املاک و اسکان و تکمیل شدن آن را روشی موثر برای ارزیابی وضعیت مسکن برشمرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا در جلساتی که هر دو ماه یکبار با اعضای کمیسیون اصل ۹۰ و نمایندگان مجلس برگزار می‌شود، نحوه همکاری دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها و همچنین میزان پیشرفت اطلاعات درج شده در سامانه را مورد ارزیابی و تحلیل قرار بدهیم.

از دیگرموضوعات این جلسه، ارایه گزارشی از روند رفع نقاط حادثه‌خیز توسط مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون حمل و نقل بود.

همچنین در این نشست مقرر شد تا از ظرفیت کمیسیون اصل ۹۰ برای همراهی سایر دستگاه‌ها،‌ ارگان‌ها و نهادها برای ثبت اطلاعات در این سامانه‌ها استفاده بهینه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *