13:09

1403/02/06

مشکل فنی، شبکه ریلی هلند را از کار انداخت

اپراتور ملی راه آهن هلند اعلام کرد که تمامی قطار‌های این شرکت به دلیل یک مشکل فنی نامشخص حداقل برای ۵ ساعت کار نخواهند کرد.

در بیانیه‌ای که راه آهن ملی هلند منتشر کرده از مسافران خواسته است که به دنبال راه‌های جایگزین برای سفر باشند. در این بیانیه آمده است: «ما به شدت برای رفع این مشکل کار می‌کنیم، اما اکنون نمی‌توانیم بگوییم این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.» به گفته مسئولان هلندی، قطار‌های منطقه‌ای همچنان در حال حرکت هستند، اما امکان ارائه برنامه دقیق برای آن‌ها وجود ندارد.

اریک کروزی، سخنگوی اپراتور راه آهن هلند گفت که مشکل در سیستم نرم‌افزاری برنامه‌ریزی است. او گفت هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که این حمله ناشی از یک حمله سایبری باشد.

نقص فنی در شبکه ریلی هلند باعث شد که هیچ قطاری قادر به تردد در مسیر‌های ارتباطی این کشور نباشد. این نقص فنی از اوایل روز یکشنبه نمایان شد و قطار‌های هلند را از کار انداخت.

مقامات هلندی به مسافران توصیه می‌کنند که قبل از حرکت، ریز برنامه سفر خود را بررسی کنند. به گفته این مقامات قطار‌های بین‌المللی تحت تأثیر این اختلال قرار نمی‌گیرند و طبق روال قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *