23:11

1403/06/26

معرفی هیات رئیسه جدید کمیسیون حمل و نقل، گمرک و ترانزیت اتاق تعاون ایران

جلسه کمیسیون تخصصی حمل و نقل، گمرک و ترانزیت اتاق تعاون ایران با موضوع انتخابات هیات رئیسه کمیسیون، با حضور معاون اقتصادی و کسب و کار اتاق تعاون ایران اعضای کمیسیون حمل و نقل (اتحادیه های تخصصی حوزه حمل و نقل کشور، نمایندگان اتاق های تعاون استان ها و فعالان این عرصه برگزار و هیات رئیسه جدید انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، در این نشست رضا وفایی یگانه، معاون اقتصادی اتاق تعاون ایران در خصوص اینکه تعاونی های فعال و بزرگ در جهان و نقش موثر آن ها در پیشبرد اهداف اقتصادی و کسب و کار دولت ها همچنین نقش مردم در این زمینه در خصوص فعالیت ها و اقداماتی که کمیسیون حمل و نقل میتواند داشته باشد، مطالبی را مطرح کرد.

در ادامه این نشست، اعضای کمیسیون و مدیران عامل اتحادیه های تخصصی حمل و نقل پیشنهادات و نقطه نظرات شان را در خصوص برنامه ها و اقدامات کمیسیون در سال جاری جدید ارایه دادند.

در پایانِ این نشست مطابق دستور جلسه، انتخابات هیات رییسه کمیسیون انجام گرفت و محمد رجائیه به عنوان رئیس کمیسیون، مهدی بهرامی به عنوان نائب رئیس و رضا بهشتی به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.

در این جلسه مقرر شد؛ در جلسه آینده نمایندگان اتحادیه های تخصصی در خصوص وضعیت فعالیت اتحادیه تخصصی خود از جمله تعدا اعضای فعال، تعداد اتحادیه های استانی فعال، میزان همکاری اعضا با اتحادیه، خدمات اتحادیه به اعضا و وضعیت آخرین مجمع اتحادیه گزارش عملکرد ارائه دهند.

همچنین مقرر شد نمایندگان اتاق ها نسبت به ارائه گزارش در خصوص عملکرد کمییسیون اتاق استان از حیث وضعیت تعاونی های عضو در جلسه آتی گزارش ارائه دهند هیات رئیسه کمییسون با مشورت اعضا نسبت به معرفی دستگاهها و سازمان های اداری که نیاز است در کمییسون نماینده داشته باشند اقدام نماید.

گفتنی است براساس مصوبات این کمیسیون مقرر شد هیات رئیسه کمییسون با مشورت اعضا در جلسه آتی در خصوص نمایندگان کمیسیون در شوراها و جامع تصمیم گیری کرده همچنین هیات رئیسه با مشورت اعضا در جلسه آتی در خصوص احصاء و معرفی شوراها و مجامع مرتبط با فعالیت کمییسون که اتاق تعاون ایران عضویت ندارد و بایستی عضو شود، اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *