23:18

1403/02/05

نظارت های مستمر بر روند فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در تمامی بخش های حمل ونقلی ستادهای مرکزی تشکیل شده که به صورت مستمر بر فعالیت ناوگان خود نظارت می کنند.

شهریار افندی زاده گفت: در وزارت راه و شهرسازی ستاد مرکزی برای سفرهای نوروزی تشکیل شده است و ما در مورد حمل و نقل جاده ای این ستاد را در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مستقر کردیم که بر امور پایانه های مرزی و مسافری نظارت کند.

 

به گفته معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی هرگونه شرکت ها با توجه به مصوباتی که داشتند، تخلف و یا مشکلی داشته باشند نظارت و بازرسی آنها توسط ستاد حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد.

 

او می گوید: این ستاد در راه آهن از طریق شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و در بخش هوایی از طریق سازمان هواپیمایی کشور و در بخش دریایی هم سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

 

افندی زاده گفت: در استان ها هم شورای هماهنگی تشکیل شده و نظارت توسط ادارات کل ما که در استان ها مستقر هستند انجام میشود و سامانه هایی را ما برای ارتباط مردم با سازمان ها طراحی کردیم.

 

او گفت: در بحث حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری تلفن گویای ۱۴۱ را داشته است و تمام سازمان ها و شرکت ها تلفن های مشابه را داشتند. مثلاً سازمان هواپیمایی شماره در اختیار مردم قرار داده است و ارتباط بین سازمان ها و مردم برقرار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *