04:00

1403/06/18

چهار ایستگاه خط ۲ مترو اصفهان تا پایان سال تحویل شهروندان می شود

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: در صورت تامین مالی ۷۵ هزار میلیارد ریالی(۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان) چهار ایستگاه خط ۲ مترو اصفهان از محله دارک تا میدان قدس تا پایان سال تحویل شهروندان می شود.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از ایرنا، سید محسن واعظی فر روز  افزود: طبق قولی که به شهروندان اصفهانی داده بودیم اگر تامین مالی ۷۵ هزار میلیارد ریالی مصوب امسال جهت خط ۲ مترو تامین شود، چهار ایستگاه تکمیل و بهره برداری می شود.

وی افزود: شهرداری اصفهان و نیز مدیریت استان به طور جدی در صدد تامین اعتبار مورد نظر از سوی منابع دولتی هستند زیرا مسائل زیست محیطی یکی از موضوعات مهم استان است و بخشی از تامین مالی مترو سهم دولت است.

واعظی فر در گزارشی از ایستگاه غرب اصفهان نیز گفت: دستگاه حفاری مترو غرب ایستگاه شهید حجازی بهمن ماه گذشته به میدان امام حسین(ع) رسیده و اکنون در حال به روزرسانی و تعویض قطعات است و نیمه خردادماه جاری به سمت ایستگاه آمادگاه حفاری می شود.

وی تاکید کرد: طبق قولی که به شهروندان داده بودیم تا آخر امسال مقدمات بهره برداری اولیه چهار ایستگاه را انجام می دهیم که بخشی از این اقدام در مرحله نازک کاری و ریل گذاری است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت:در صورتی که اعتبار مورد نظر از طرف دولت تامین شود طبق برنامه ۷ کیلومتر مترو از محله دارک تا میدان قدس(چهار ایستگاه) حفاری، نازککاری، ریلگذاری، برقکاری آن انجام و به طور آزمایشی راه اندازی شود.، خط ۲ مترو اصفهان یک خط درون شهری است که از خیابان زینبیه در شمال شرقی شهر اصفهان آغاز شده و پس از طی مسیری به طول ۲۴٫۴ کیلومتر به خیابان کهندژ در غرب اصفهان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *