04:35

1403/06/18

کامیون ساز کهنه کار فروش تریلی پرقدرت خود را افشا کرد

سایپا دیزل کامیون ساز کهنه کار جاده مخصوص کرج در تازه ترین گزارش خود به سامانه کدال از قرداد فروش تعدادی از تریلی های پرقدرت خود خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری ایران‌ناوگان به نقل از تین نیوز، رقابت بین کامیون سازان جاده مخصوص کرج در ماه های اخیر اوج گرفته است و این رقابت با توجه به شرایط بازار در ماه های آینده هم داغ خواهد بود.

علت داغ شدن تنور رقابت بین سایپا دیزل، ایران خودرو دیزل، بهمن دیزل و سایر سنگین کاران کشور تغییر جهت بازار کامیون است؛ به این معنی که بازار تا حدی با رکود مواجه شده و خریداران در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها هستند.

سایپا دیزل یکی از این شرکت ها نیز اخیرا از قرارداد جدیدی خبر داده که با یکی از شرکت های بزرگ کشتیرانی کشور منعقد کرده است. بر اساس این قرارداد شرکت مذکور 150 دستگاه تریلی(کشنده) دانگ فنگKX520 به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی فروخته است. مبلغ کل این قرارداد 750 میلیارد تومان اعلام شده است.

وزن شاسی این تریلی به 8900 کیلوگرم می‌رسد و مخزن سوخت 1090 لیتری دارد. این کشنده 45 تن، یکی از قدرتمندترین محصولات سایپا دیزل بوده که به پیشرانه 13 لیتری کامینز ISZ520 با قدرت 520 اسب‌بخار، مجهز شده است. این پیشرانه به گیربکس 12 سرعته اتوماتیک ZF متصل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *