07:09

1403/08/01

عملیات لایروبی اسکله‌های بندر سجافی به پایان رسید

معاون امور دریایی این اداره کل از لایروبی اسکله‌های بندر سجافی با هدف تسهیل در تردد و افزایش ایمنی شناورهای سنتی در بندرسجافی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی خوزستان،سجاد سبزیوند معاون امور دریایی این اداره کل از لایروبی اسکله‌های بندر سجافی با هدف تسهیل در تردد و افزایش ایمنی شناورهای سنتی در بندر سجافی خبر داد و گفت: با اتمام لایروبی در اسکله‌های بندر سجافی، امکان پهلوگیری ایمن شناورهای تجاری در این بندر فراهم شد.

سیزیوند تصریح کرد: در اجرای عملیات لایروبی بندر سجافی واقع در شهرستان هندیجان، ۲۰ هزار متر مکعب رسوب از پای اسکله تخلیه و خارج سازی شد.

وی افزود: برای اجرای طرح لایروبی و افزایش عمق اسکله بندر سجافی در مدت ۳ ماه، ۷۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی سازمان بنادر و دریانوردی هزینه شده است.

گفتنی است، سالانه به طور میانگین ۲۲۰ فروند شناور تجاری کوچک و متوسط در اسکله بندر سجافی هندیجان پهلوگیری می‌شود. همچنین بندر سجافی هندیجان در ردیف بنادر کوچک استان خوزستان بوده و نقش مهمی در رونق تجاری منطقه و واردات کالاهای ملوانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *