01:29

1403/06/30

۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راه‌سازی ایلام اختصاص یافت

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه‌های راه‌سازی اولویت نخست استان است، گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راه‌سازی ایلام اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از بازار،سارا فلاحی اظهار کرد: مقرر شد از ۳۵۰ میلیارد تومان طلبی که شرکت های پیمانکاری حوزه راه استان از سازمان راهداری دارند، ۳۰۰ میلیارد تومان آن از محل منابع داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین شود.

وی بیان کرد: تا فعالیت راهسازی در محورهای هلیلان ،چرداول ،سیروان ،مهران ،چوار،ایوان، ایلام، ملکشاهی، آبدانان ،دهلران ،بدره و دره شهر که توسط این شرکت های پیمانکاری در حال انجام است، متوقف نشود.

نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار کرد: ارتقای محورهای پل سیمره به سرابله، چوار به مرکز بخش گنجوان و ایلام به ملکشاهی و مهران با مشخصات استاندارد از جاده فرعی به جاده اصلی و تجهیز ابنیه فنی و نقاط حادثه خیز و دور برگردان های موجود در مسیر سراب_ایوان _زرنه و تعریض و بهسازی مسیر زرنه_چهل زرعی_ویله از دیگر اقدامات صورت گرفته برای استان بوده است.

وی اضافه کرد: استان ایلام به‌عنوان یکی از گرانیگاه‌های اربعین به شمار می روند و کمبود اتوبوس در استان باعث شده ده تا اقشار مختلف جامعه بخصوص اقشار کم درآمد که قادر به سفرهای هوایی نیستند با مشکل مواجه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *