12:15

1403/07/27

برندگان قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو به این پیامک مهم توجه کنند

آن دسته از برندگان قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو که در پیش فروش امکان ثبت نام دارند باید به پیامکی که برای آنها ارسال شده توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از تین نیوز برندگان این طرح مادرانی هستند که نام آنها جزو برندگان قرعه کشی پیش فروش طرح مادران ایران خودرو قرار دارد. برای این افراد پیامکی به مضمون زیر ارسال شده است.

با سلام

با عنایت به اعلام اولویت های مجاز برنده در سایت درخواست خرید خودرو(اولویت بندی) بر روی سایت اصلی ایران خودرو بخش جزئیات سفارش و اولویت تعیین شده برای جنابعالی با کد پیگیری … (بخشنامه 4791) امکان عقد قرارداد و واریز وجه خودروی ثبت درخواست شده به روش پیش فروش برای شما فراهم شده است.

لطفا جهت انعقاد قرارداد، واریز وجه و انتخاب نمایندگی تا تاریخ 16 مهرماه 1403 به سایت فروش اینترنتی بخش ورود کاربر آیتمواریز وجه سامانه یکپارچه مراجعه و از طریق کارت های بانکی متعلق به خود نسبت به وازیر وجه به حساب ایران خودرو از طریق لینک … اقدام نمایید.

تحویل خودرو منوط به انعقاد قرارداد و واریز وجه شما خواهد بود و چنانچه به هر دلیل وجه خودرو واریز نگردد ثبت نام شما کان لم یکن شده و به منزله انصراف خواهد بود. جهت اطلاع از ضوابط فروش به سایت ایران خودرو مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *