08:49

1403/07/27

صدور ۴۶۵ فقره پروانه عبور بار ترافیکی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۴۶۵ فقره پروانه عبور برای انواع وسایل نقلیه سنگین در شش ماه گذشته در استان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان  به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمد مشتری اظهار کرد: در شش ماه گذشته، ۴۶۵ فقره پروانه عبور بار ترافیکی به منظور ایمنی در تردد، حفاظت از جاده و ابنیه فنی راه ها و جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه در استان صادر شد.

مشتری با اشاره به افزایش ۸.۲ درصدی صدور پروانه عبور بار ترافیکی در این مدت، ادامه داد: حمل بارهایی که از لحاظ وزن و ابعاد، از موارد تعریف شده در حوزه مقررات حمل و نقل بار در جاده ها خارج هستند، نیازمند دریافت پروانه عبور است.

وی بیان کرد: رانندگان ناوگان بارهای ترافیکی مکلف به رعایت مواردی از جمله سرعت، مسیر مجاز، ساعت حرکت و سایر مقررات مربوط به حمل بار قیدشده در این پروانه ها هستند.

به گفته مشتری، کارشناسان ایمنی و ترافیک و گشت های راهداری در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه حمل بار، تخلفات احصاشده را برای صدور حکم به کمیسیون رسیدگی به تخلفات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ارجاع می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *