16:00

1403/02/01

آقامیری: اختصاص ۴۰ درصد از بودجه شهردار به حمل ونقل عمومی / ۲ هزار اتوبوس سال آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی می شود

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از اختصاص 40 درصد از بودجه شهرداری به بخش حمل ونقل عمومی خبرداد و گفت: در سال آینده ۲هزار اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهد شد.

به گزارش  ایران ناوگان به نقل از برنا حجت الاسلام سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در نود و سومین نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور که در مسجد قبا منطقه۳ برگزار شد، گفت: هدف ما از اینکه مساجد را پایگاه اصلی ملاقات با شهروندان قرار دادیم، کاهش فاصله مسئولان با مردم و آگاهی از نیاز، خواسته‌ها و تمایلات گوناگون شهروندان است که فرصتی مغتنم برای بررسی و گره گشایی از مشکلات فراهم شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از سال گذشته اولویت اصلی شورای شهر تهران بر توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی بوده است، تصریح کرد: خرید اتوبوس، تامین قطعات اتوبوس‌های فعلی و در کنار آن نوسازی به منزله مهم‌ترین نکته مدنظر شورای شهر و مدیریت شهری است.

آقامیری در عین حال از فعالیت ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در حال حاضر در معابر شهری خبر داد و افزود: در بودجه امسال ۴۰درصد بودجه شهرداری به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص یافته که اقدامی بی نظیر است.

وی با اعلام این خبر که در سال آینده ۲هزار اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهد شد، افزود: در بودجه سال آینده، ۳۰هزار میلیارد تومان به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص یافته که برابر با ۴۰ درصد بودجه شهرداری است و امیدواریم اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *