05:17

1403/05/06

اتوبان اصفهان شیراز و یک فرصت جذاب برای کار و سرمایه گذاری

اتوبان اصفهان شیراز در هفته ها و ماه های آینده تکمیل تر خواهد شد و با توجه به ویژگی های خاص این محور، آزادراه مذکور فرصتی جذاب برای سرمایه گذاری است.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از تین نیوز،مدیرعامل شرکت آزادراه اصفهان شیراز در نمایشگاه اخیر حمل و نقل اخبار جدیدی در مورد این محور مهم مواصلاتی اعلام کرد که می تواند برای اهالی کسب وکار و سرمایه گذاری جذاب باشد.

به گفته رضا محمدیان، تکمیل مجتمع های خدماتی اتوبان اصفهان شیراز در دست اقدام است. مجتمع ها و استراحتگاه های بین جاده ای و نقاط گردشگری در نظر گرفته شده برای این آزادراه شامل 8 مجتمع خدماتی و 5 محدوده گردشگری است.

محمدیان احداث این مجتمع های خدماتی و گردشگری را فرصتی مناسب برای فعالیت های حوزه گردشگری برشمرد و اظهار کرد: این مجتمع ها به صورت مشارکتی احداث می شود و می تواند برای اهالی کسب وکار و سرمایه گذاران فرصت جذابی باشد که با فعالیت در این مجتمع ها ضمن کمک به رونق هر چه سریع تر مجموعه های مورد اشاره به سود مطلوب دست یابند.

محمدیان بیان کرد: در حال حاضر یک جایگاه سوخت در اتوبان اصفهان شیراز افتتاح شده و تا نیمه دوم دی ماه جایگاه دوم و 30 روز تا 45 روز بعد نیز جایگاه بعدی افتتاح خواهد شد.

دعوت از سرمایه گذاران به فعال کردن فرصت های جذاب اتوبان اصفهان شیراز

مدیرعامل شرکت آزادراه اصفهان شیراز افزود: تا خردادماه و تیرماه سال 1403 سه جایگاه سوخت دیگر نیز در این محور به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به ظرفیت های فوق العاده مناسب این آزادراه و ترددهای فراوانی که به این مسیر جذب خواهد شد، تصریح کرد: از سرمایه گذاران دعوت می کنم در حوزه های گردشگری این محور ورود کنند و بتوانیم با مشارکت یکدیگر مجتمع های گردشگری و خدماتی این اتوبان را هر چه سریع تر به رونق و فعالیت مثمرثمر برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *