03:00

1403/05/01

اخبار منفی از فرودگاه‌های ایران در عملیات نوروز ۱۴۰۳ منتشر نشد

باتوجه به فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان روابط عمومی ستاد و فرودگاه‌ها و نیز تعاملی که با رسانه‌ها برقرار شد، در عملیات نوروز ۱۴۰۳ شاهد انتشار اخبار منفی از فرودگاه‌های ایران نبودیم.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از بازار، رضا کارگر در دیدار با مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امروز حوزه روابط عمومی در دستگاه‌های مختلف کشور به‌صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و دوران سطحی بودن این حوزه به‌سر آمده است.

وی افزود: باتوجه به فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان روابط عمومی ستاد و فرودگاه‌ها و نیز تعاملی که با رسانه‌ها برقرار شد، در عملیات نوروز ۱۴۰۳ شاهد انتشار اخبار منفی از فرودگاه‌های ایران نبودیم.

کارگر تصریح کرد: ساماندهی فضای مجازی، ساماندهی رسانه‌های محیطی شرکت فرودگاه‌ها و پیوست تبلیغاتی پروژه‌ها مهم ترین اهداف روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها است.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: لزوم وجود “پیوست تبلیغاتی” در پروژه‌ها امری است که مورد تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت قرار داشت.

وی روابط عمومی را چشم و گوش ساختار دانست که نقش پررنگی در رشد و توسعه هر مجموعه ایفا می‌کند.

به گفته کارگر؛ موثرترین رسانه، رسانه‌های محیطی هستند و با مدیریت آن‌ها می‌توان خدمات نظام جمهوری اسلامی را به اطلاع مردم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *