09:07

1403/05/06

اختلال در خط سه مترو بر طرف شد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: مشکلاتی که صبح امروز در سرویس دهی خط سه مترو ایجاد شد به دلیل نقص فنی یکی از قطارها بود.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگانبه نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ هادی زند گفت: یک رام قطار در حد فاصل ایستگاه میرزای شیرازی تا میدان جهاد در خط ۳ متروی تهران به دلیل نقص فنی متوقف و این موضوع باعث اختلال در حرکت قطارها شده بود.
وی ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران اعلام کرد: در ساعت ۸:۱۵ صبح امروز شنبه ۸ مهرماه ‌ ۱۴۰۲ یکی از قطارهای خط ۳ به دلیل نقص فنی متوقف شد که بلافاصله تکنسین‌های فنی به ایستگاه اعزام شدند و پس از کوپل قطار در ساعت ۸:۳۰ و تخلیه مسافری قطار به ایستگاه آزادگان منتقل شد.
وی با اشاره به اینکه این اختلال در ساعت پیک اتفاق افتاد خاطرنشان کرد: از ساعت ۸:۳۰ اعزام قطارها در خط سه مترو تهران طبق برنامه انجام می شود اما با توجه به اینکه این قطار از سمت ایستگاه قائم به سمت ایستگاه آزادگان در حرکت بود و حجم زیادی مسافر داشت، همین توقف ۱۵ دقیقه ای قطار در داخل تونل باعث افزایش حجم مسافر بر روی سکوها شده و کمی زمان لازم بود تا حجم مسافران روی سکو ها به حالت عادی بازگردد .
وی در پایان از سعه صدر مسافران قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *