07:31

1403/05/06

افتتاح مترو پرند تا 10 روز دیگر؛ شهرداری از اتمسفر وعده و شعر خارج می شود؟

صدها هزار شهروندان ساکن شهر پرند بی صبرانه در انتظار افتتاح مترو پرند لحظه شماری می کنند اما در دنیای مسئولان شهرداری، شاعرانگی و وعده درمانی، جای حل مشکلات این پروژه را گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از تین نیوز،صدها هزار شهروندان ساکن شهر پرند بی صبرانه در انتظار افتتاح مترو پرند که وعده آن تا 10 روز دیگر داده شده، لحظه شماری می کنند اما در دنیای مسئولان شهرداری، شاعرانگی و وعده درمانی، جای حل مشکلات این پروژه را گرفته است.

10 روز به پایان آبان باقیمانده و در حالی که شهرداری پایتخت، فضای محیطی شهر تهران را پر از شعر و غزل کرده، از افتتاح مترو پرند که قرار بود در این ماه انجام شود خبری نیست!

اولین روز پاییز بود که مهرداد بذرپاش وزیر و راه شهرسازی خبر از افتتاح مترو این شهر در مهرماه داد اما گویا مقام عالی وزارتخانه ای که متولی حمل و نقل کشور است در این مورد با مقامات شهرداری هماهنگی چندانی نکرده بود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در آخرین اظهارات خود گفته است متروی پرند پایان آبان ماه افتتاح می شود اما سوال اینجاست که آیا این وعده جامه عمل می پوشد؟ تا پایان آبان فقط 10 روز دیگر باقیمانده و در سخنان زاکانی خبری از قطعیت و قاطعیت نیست.

از قرار معلوم شهردار تهران صورتجلسه ‌ای با پیمانکار این پروژه امضا کرده که بر اساس آن طی 10 روز مانده تا آخر آبان ماه، ایستگاه مترو پرند افتتاح شود.

زاکانی تصریح کرده است که آنچه در این پروژه مربوط به شهرداری تهران بوده انجام شده و اگر تاخیری در وعده ها اتفاق افتاده ارگان ها و سازمان های دیگری مسئول تاخیر به شمار می روند. به گفته شهردار تهران این مجموعه ساخت ایستگاه مترو پرند را به سرانجام رسانده اما مشکلاتی در تأمین برق برای این ایستگاه وجود داشته که باعث به تعویق افتادن افتتاح آن شده است. زاکانی این را هم گفته که خوشبختانه مشکل برق ایستگاه پرند برطرف شده است. به این ترتیب به نظر می رسد همه چیز آماده افتتاح مترو پرند است و فقط باید منتظر اعلام روز قطعی برای افتتاح و قیچی کردن روبان توسط مسئولان باشیم.

با این حال سابقه تاخیرها و بدقولی های مسئولان در مورد متروی پرند این پرسش را ایجاد کرده است که آیا شهروندان ساکن پرند تا 10 روز دیگر صاحب مترو خواهند شد یا بار دیگر وعده درمانی نصیب آنها می شود؟

شهروندانی که در این شهر سکونت دارند با تماس های مکرر به تحریریه تین نیوز خواستار پیگیری افتتاح مترو هستند و از این که شهرداری به جای اهتمام به حل مشکلات تردد آنها، فضای شهر را پر از شعر و غزل کرده اند، گله و انتقاد دارند.

واقعیت این است که بسیاری از مشکلات شهر تهران نیازمند تلاش جهادی و شبانه روزی است و بهتر است شهرداری به جای پر کردن اتمسفر شهر با شعر و غزل، با حل این مشکلات و خوش کردن دل مردم، مجال شاعرانگی و آسودگی را به شهروندان بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *