08:32

1403/05/06

افتتاح مترو پرند در آبان ماه؛ روزشمار 26 روزه افتتاح بکار افتاد

بر اساس قول مسئولان ارشد دولتی افتتاح مترو پرند باید تا کمتر از 27 روز دیگر انجام شود. در صورت برطرف شدن برخی موانع احتمال جلو افتادن این تاریخ نیز وجود دارد.

بر اساس قول مسئولان ارشد دولتی افتتاح مترو پرند باید تا کمتر از 27 روز دیگر انجام شود. در صورت برطرف شدن برخی موانع احتمال جلو افتادن این تاریخ نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از تین نیوز، شهر پرند طی سال های اخیر به شهری با جمعیت انبوه تبدیل شده است و صدها هزار نفر در این شهر سکونت دارند. این جمعیت انبوه مشتاقانه در انتظار افتتاح مترو پرند هستند و به نظر می رسد انتظار آنها دیگر در حال به سرآمدن است.

استاندار تهران وعده داده است که مترو این شهر تا کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری برسد. وی گفته است: با همت دولت سیزدهم مترو به شهر پرجمعیت پرند رسیده و براساس اعلام مسوولان شهرداری این ایستگاه حداکثر تا یک ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد. وی این اظهارات را چهارشنبه 19 مهرماه انجام داده و در نتیجه حدود 26 روز دیگر یعنی اواسط آبان ماه باید شاهد افتتاح مترو پرند باشیم.

آخرین خبرها درباره افتتاح مترو پرند
آخرین اظهارات را در این حوزه میرمحمد غراوی معاون عمرانی استاندار تهران داشته است.به گفته وی، دلیل عدم افتتاح پروژه مترو پرند در روز مقرر 11 مهر با حضور رئیس جمهور را باید از شهرداری تهران بپرسید چراکه خود ما هم در این میان نقش هماهنگ‌کننده را ایفا می‌کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشکل برق از طرف ما رفع شده است، ادامه داد: پیمانکار پروژه نیز یک ترانس بزرگ برای مترو نصب کرده و در این صورت برق مترو برقرار شده است ولی کماکان به علت یک سری کارهای باقی‌مانده جزئی هنوز شرایط بهره‌داری فراهم نیست.

غراوی ادامه داد: مسوولان شرکت مترو قبلا دلیل عدم راه‌اندازی مترو را مشکل برق عنوان کرده بودند و گفته بودند شرکت برق منطقه‌ای برای آن‌ها برق‌رسانی نکرده است که ما همان روز در این رابطه جلسه برگزار کردیم و بدون پرداخت هزینه‌ای برای اشتراک شرکت برق منطقه‌ای برق را در 11 مهر برقرار کرد.

وی با بیان اینکه استانداری تهران و نهاد ریاست جمهوری پیگیر پروژه هستند، گفت: در جلسه‌ای که برگزار شد اعلام کردیم که هیچ مشکلی از جانب مسؤولین استانی وجود ندارد و اگر مشکلی وجود دارد از جانب شهرداری تهران، شرکت مترو و پیمانکار است که باید آن را بین خودشان حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *