22:21

1403/01/30

افزایش ۲۵ درصدی سفر با وسایل حمل ونقل عمومی جاده‌ای تا ۲۸ اسفند

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تا ۲۸ اسفند، یک میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر از طریق حمل و نقل عمومی جاده‌ای جا به جا شده‌اند، از افزایش ۲۵ درصدی این میزان سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایران ناوگان به نقل از ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده امروز در بازدید از پایانه غرب تهران ضمن گفتگو با مسافران، رانندگان و کارکنان تعاونی های حمل ونقل در جمع خبرنگاران بیان داشت: حدود ۱۴ هزار اتوبوس ۲۹ هزار مینی بوس و ۳۱ هزار تاکسی بین شهری آماده خدمت رسانی هستند.

 

وی با بیان اینکه امسال در برخی سامانه‌های فروش بلیت اتوبوس یک قسمت برای رزو پیش بینی شده است، بیان کرد: اگر میزان و تعداد درخواست های سفر مشخص شود امکان سرویس دهی به نحو مناسب‌تر فراهم خواهد شد.

 

وی افزود: در تمام پایانه های کشور نمایندگان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مستقر هستند و شماره سه رقمی ۱۴۱ نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران جاده‌ای است.

 

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: تقسیم بندی بین استانی را شرکت‌های حملی و نقلی براساس هزینه نگهداری اتوبوس‌ها انجام می‌دهند و بیش از ۲۴۰۰ شرکت حمل ونقلی بین جاده‌ای داریم.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی امروز ۲۹ اسفند برای بررسی اخرین وضعیت حمل و نقل عمومی جاده ای در پایانه غرب تهران حضور یافت و از بخش های مختلف ارائه خدمات به مسافران بازدید و با خدمات دهندگان و مسافران به گفتگو پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *