12:09

1403/01/31

امضای یادداشت تفاهم همکاری‌های حمل و نقل هوایی بین ایران و امارات متحده عربی

امضای یادداشت تفاهم همکاری‌های حمل و نقل هوایی بین ایران و امارات متحده عربی، تأکید وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تلاش مضاعف برای بهبود کیفیت خدمات در فرودگاه‌ها و صدور ۶۰۰ مجوز پرواز فوق‌العاده برای ایام نوروز از مهم‌ترین اخبار حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته بود.

به گزارش ایران ناوگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت راه و شهرسازی حوزه حمل و نقل در هفته گذشته با اخبار متعدد و متنوعی همراه بود که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

دوره آموزشی آشنایی با مقررات جدید سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه شیراز برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با مقررات جدید سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه شیراز، با حضور معاونین عملیات هوانوردی فرودگاه‌های کشور برگزار شد.

بازدید از پروژه در حال انجام فرودگاه زاهدان

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان صبح امروز از روند اجرای پروژه آسفالت جاده حفاظتی ضلع جنوب شرقی فرودگاه زاهدان بازدید کرد.

تشکیل ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروزی در سازمان هواپیمایی کشوری از ۲۴ اسفند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از راه اندازی و تشکیل ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.

جلسه شورای‌عالی سازمان هواپیمایی کشور و ایرلاین‌ها
جلسه شورای‌عالی سازمان هواپیمایی کشور و ایرلاین‌ها با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد.

عملیات بهسازی ترمینال فرودگاه زاهدان

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از ادامه عملیات بهسازی فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان در آستانه فرارسیدن سال نو، خبر داد.

فروش اجباری بلیت هواپیما به مسافران ممنوع شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بخشنامه ممنوعیت فروش اجباری بلیت هواپیما به مسافران خبرداد.

موفقیت امروز شرکت فرودگاه‌ها مرهون تلاش تمام کارکنان است

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران موفقیت کنونی این شرکت را مرهون تلاش تمام کارکنان در ستاد و فرودگاه‌های کشور دانست.

امضای یادداشت تفاهم همکاری‌های حمل و نقل هوایی بین ایران و امارات متحده عربی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از امضای یادداشت تفاهم حمل ونقل هوایی رؤسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و امارات متحده عربی خبر داد.

لزوم تلاش مضاعف برای بهبود کیفیت خدمات در فرودگاه‌ها

وزیر راه و شهرسازی در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی گفت: فرودگاه بستری برای قضاوت درباره کل کشور است. مدیران فرودگاهی می‌بایست در ایام عید استراحت کمتر و تلاش مضاعفی داشته باشند و مردم توسعه فرودگاه‌ها و بهبود کیفیت خدمات را لمس کنند.

فرودگاه ایلام از کاهش ۲۰ دقیقه ای مدت زمان پرواز تا میزبانی پروازهای عتبات عالیات

کاهش ۲۰دقیقه‌ای مدت زمان پرواز، سه پروژه ترمینال جدید، موتورخانه مرکزی و محوطه سازی در فرودگاه،بهسازی اماکن داخلی،خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات و فعالیت جهادی در ایام اربعین مهم‌ترین اقدامات انجام شده در فرودگاه ایلام طی یک‌سال گذشته بود.

توان متخصصان هوانوردی، دشمنان را مأیوس کرد/تربیت نیروی متخصص برای آینده صنعت هوانوردی

معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تحریم، چالش‌های بسیاری را برای صنعت هوانوردی بوجود آورد، گفت: با تکیه بر توان مهندسان ایرانی، و با وجود تمام محدودیت‌های ساختاری و اعتباری از این بحران سربلند بیرون آمدیم و توان متخصصان هوانوردی، دشمنان را مأیوس کرد.

جلسه کمیته تسهیلات نوروزی در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان برگزار شد

جلسه کمیته تسهیلات با موضوع حقوق مسافر و تکریم ارباب رجوع در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان برگزار شد.

۶۰۰ مجوز پرواز فوق‌العاده برای ایام نوروز امسال صادر شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۶۰۰ مجوز پرواز فوق العاده در مسیرهای داخلی و خارجی برای ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

برگزاری رزمایش پدافند پرتوی حامی ۱۴۰۱ در شهرفرودگاهی امام خمینی(ره)

بخش فرودگاهی رزمایش پدافند پرتوی حامی۱۴۰۱ توسط کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیریت بحران سازمان هواپیمایی کشوری، معاونت بهره برداری شهرفرودگاهی، معاونت توسعه زیرساخت، اداره کل حراست، معاونت هوانوردی فرودگاه امام خمینی(ره) و کارشناسان برج مراقبت پرواز، پلیس، سپاه حفاظت هواپیمایی، گذرنامه در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

فرودگاه مهرآباد از سرمایه‌های ملی است

عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد در دیدار با شهردار منطقه ۹ تهران گفت: فرودگاه مهرآباد از سرمایه‌های ملی است که باید به منظور خدمات شایسته به مردم از تمامی ظرفیت‌های آن استفاده کرد.

فعالیت‌های فرودگاهی و خدمت‌رسانی به مسافران در فرودگاه شیراز برقرار است

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اعلام این‌که آتش‌سوزی در فرودگاه شیراز رخ نداده است، گفت: فعالیت‌های فرودگاهی و خدمت‌رسانی به مسافران ادامه دارد.

ویژه برنامه‌های نوروزی فرودگاه ایلام اعلام شد

اقدامات، برنامه‌ها، راهبردها و پیش بینی‌های لازم در خصوص تسهیلات ویژه در ایام نوروز ١٤٠٢ در فرودگاه ایلام پس از بررسی کارگروه‌ها و تحلیل کارشناسی، با محوریت تکریم مسافران اعلام شد.

ظرفیت بالای فرودگاه بوشهر در جذب گردشگر

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر در پی بازدید وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در بازدید از این فرودگاه با اشاره به ظرفیت بالای فرودگاه بوشهر در جذب گردشگر گفت: فرودگاه بوشهر بر دو هدف خصوصی سازی و جذب گردشگر متمرکز بوده است.

بازدید از برج مراقبت جدید فرودگاه کیش

با حضور مدیرکل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از برج مراقبت جدید فرودگاه کیش بازدید شد.

تشکیل کارگروه ویژه نوروزی در فرودگاه کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان در جریان بازدید مشاور معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تدارک ویژه برنامه مفرح نوروزی در این فرودگاه خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *