03:02

1403/02/06

اینزاگی درخواست اینتر را برای تمدید قرارداد رد کرد

سرمربی تیم فوتبال اینتر درخواست مدیران باشگاه را برای تمدید قرارداد رد کرد.

در چارچوب هفته سی و یکم سری آ ایتالیا تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته در ورزشگاه (Allianz Stadium) به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فوتبال اینتر به اتمام رسید. تک گل تیم فوتبال اینتر در این دیدار را هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم فوتبال اینتر در خصوص پیروزی مقابل تیم فوتبال یوونتوس در سری آ ایتالیا به شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت:

ما در تعقیب میلان و ناپولی در جدول سری آ ایتالیا هستیم و این پیروزی یک گام اساسی برای ما است. می‌دانیم که در چند بازی اخیراً امتیازاتی را از دست داده‌ایم، اما سعی خواهیم کرد در ۸ بازی باقیمانده امتیازات لازم را به دست آوریم.

سرمربی اینتر در خصوص آینده حرفه‌ای خود گفت: من ۲ سال دیگر با اینتر قرارداد دارم، باشگاه از من خواست تا قراردادم را تمدید کنم، اما از مدیران باشگاه خواستم تا پایان فصل صبر کنند. از دید من، ارزش قرارداد‌ها بسیار زیاد است. ما می‌دانیم که هفت ماه کار ما با تساوی مقابل تیم‌های جنوا، تورینو و فیورنتینا مبهم شد، با این حال حس می‌کنم که باشگاه، بازیکنان و هواداران به من ایمان دارند. بعد از افت مقطعی اینتر هواداران و مردم مجبور به انتقاد از ما شدند. خوشبختانه اکنون می‌توانم بین انتقاد سازنده و انتقادی که به دلایل دیگر ایجاد شده است، تفاوت قائل شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *