07:58

1403/05/06

برنامه‌‌ریزی برای استقبال از پروازهای اربعین در فرودگاه بین المللی مهرآباد

ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد طی جلسه‌ای به برنامه ریزی در خصوص اقدامات زیربنایی در راستای اعزام و پذیرش بهینه زائرین عتبات عالیات تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری ایران‌ناوگان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با توجه به نزدیک شدن به پروازهای اربعین جلسه هماهنگی این پروازها در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با مسئولین مربوطه برگزار شد.

در این جلسه با محوریت پروازهای اربعین، از برنامه ریزی و اعلام آمادگی این فرودگاه جهت افزایش پروازهای اربعین بحث و گفت‌وگو شد.

ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد به برنامه ریزی در خصوص اقدامات زیربنایی در راستای اعزام و پذیرش بهینه زائرین عتبات عالیات تأکید کرد.

مرادی ضمن تاکید بر تکریم و تلاش برای خدمت رسانی مطلوب به زائرین اربعین در فرودگاه مهرآباد، خواستار حضور به موقع و همچنین برنامه ریزی برای افزایش نیروهای خدمت رسان و هماهنگی نهادهای درگیر در پروازهای اربعین شد.

مرادی گفت: با توجه به امکان افزایش پروازهای اربعین در فرودگاه مهرآباد و شروع پروازها از ۲۵ مرداد باید در اسرع وقت مطالعات در خصوص ظرفیت پذیرش در ترمینال یک وبرنامه ریزی به منظور تداخل پروازهای داخلی و عتبات تهیه و تا هفته آینده جهت برنامه ریزی مناسب ارائه شود.

یکی از پرترافیک ترین فرودگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۱ در خصوص اعزام و پذیرش مسافرین اربعین فرودگاه مهراباد بود که در بازده زمانی ۱۰ شهریور تا ۳ مهرماه با ۷۴ پرواز ۸ هزارو ۹۷۳ زائر جابه‌جا شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *