13:19

1403/05/06

بیش از ۶۰میلیارد ریال پروژه برای ارتقاء امنیت در فرودگاه کرمانشاه اجرا شده است

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه مجموعه اقدامات حوزه امنیت و حراست فرودگاهی در فرودگاه کرمانشاه را برشمرد و گفت: در این حوزه بیش از ۶۰میلیارد ریال پروژه انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت: بیش از ۶۰میلیارد ریال پروژه در حوزه امنیت و حراست فرودگاهی در فرودگاه کرمانشاه هزینه شده است.

بیاتی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ و نیمه نخست سال ۱۴۰۲ با پیگیری‌های اداره حراست فرودگاه کرمانشاه و همکاری و مساعدت‌های دفتر مرکزی حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و در راستای ارتقاء ضریب امنیتی و حفاظتی بیش از۶۰ میلیارد پروژه حفاظتی، حراستی و امنیتی در فرودگاه کرمانشاه انجام شده است که از مهم‌ترین این پروژه ها می‌توان به پوشش تصویری جاده حفاظتی به طول ۲/۵کیلومتر، تکمیل سیم خاردار و حلقه کامل دیوار حفاظتی به طول ۱۰کیلومتر، خرید راه بند دفنی، خرید سرور و هارد ذخیره ساز در راستای افزایش ظرفیت تصاویر دوربین مداربسته و ارتقاء سیستم ها در حوزه حفاظت فناوری اطلاعات اشاره کرد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در خاتمه یادآور شد: با توجه به بررسی‌های مختلف، انجام این پروژه‌ها نقش به سزایی در ارتقاء توان امنیتی فرودگاه کرمانشاه در پی داشته و بازخورد چشمگیری داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *