17:05

1403/01/10

توضیحات آتا درباره تاخیر 2 پرواز این شرکت؛ پذیرایی از مسافران انجام شد

شرکت هواپیمایی آتا با ارائه توضیحاتی به فارس، درباره تاخیرات 2 پرواز تهران-مشهد و تهران-کرمان این شرکت مواردی را مطرح کرد.

به گزارش ایران ناوگان به نقل از خبرگزاری فارس به دنبال انتشار خبر تاخیر پرواز تهران-مشهد روز گذشته و تهران-کرمان امروز هواپیمایی آتا، روابط عمومی این شرکت هواپیمایی توضیحاتی در اینباره ارائه کرد.

در این توضیحات آمده است: در خصوص پرواز ۵۷۲۹ هواپیمایی آتا در مسیر تهران مشهد تهران به اطلاع میرساند

زمان اولیه پرواز فوق ساعت ۲۱.۴۵ ثبت شده بود، متاسفانه هواپیمای مورد نظر نتوانست پرواز کند به همین منظور مقرر شد هواپیمای جایگزین پس از انجام پروازهای برنامه ای خود مبادرت به جابه جایی مسافران این پرواز کند.

در ادامه توضیحات هواپیمایی آتا به فارس آمده است: در تمام این مدت نمایندگان هواپیمایی آتا ضمن پذیرایی گرم از مسافران، ( در مبداء و مقصد) با متانت پاسخگوی مسافران بوده اند.

آتا با اشاره به خبر امروز فارس در مورد تاخیر پرواز تهران-کرمان این شرکت، اعلام کرده است: در متن این خبر آمده است که امروز پرواز کرمان این شرکت هواپیمایی نیز تاخیر ۷ ساعته داشته است که بدینوسیله ضمن تکذیب این مطلب، پیشنهاد می شود این خبرگزاری محترم ضمن پیگیری مشکلات مسافران و ولی نعمتان این صنعت، جهت تکمیل چرخه خبر، با هواپیمایی مورد نظر نیز تماس برقرار کند.

در بخش پایانی توضیحات آتا آمده است: در ایام نوروز با تشکیل مرکز مدیریت پروازها در سازمان هواپیمایی کشوری، همه پروازها با حضور نمایندگان شرکت های هواپیمایی رصد و کنترل شده و با هم اندیشی اقدامات لازم جهت رفع مشکلات انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *