01:17

1403/01/29

جابه‌جایی رایگان بیش از 446 هزار مسافر با مترو در روز عید فطر

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: مترو تهران از ساعت ۵ صبح تا پایان مراسم برگزاری نماز عید فطر در مصلی به صورت رایگان به نمازگزاران خدمت رسانی کرد و جابه‌جایی ۴۴۶ هزار و ۷۰۶ نفر با این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری به ثبت رسید.

مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران  درباره خدمت‌رسانی شرکت مترو تهران در روز عید سعید فطر گفت: مترو تهران از ساعت ۵ صبح روز شنبه ۲ اردیبهشت ماه تا پایان مراسم به صورت رایگان به نمازگزاران خدمت رسانی کرد و جابه‌جایی ۴۴۶ هزار و ۷۰۶ نفر با این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری ایمن، سریع و پاک در این روز به ثبت رسید. در روز عید سعید فطر با آمادگی کامل کارکنان و به‌کارگیری تمامی امکانات، تلاش کردیم تا سرویس دهی مناسب و منظمی را به شهروندان و نمازگزاران ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه فاصله حرکت قطارها در خطوط مترو تهران کاهش یافت تا جابه‌جایی مسافران تسهیل شود بیان کرد: در مجموع در روز عید سعید فطر ۱۵۰ حرکت فوق‌العاده در تمامی خطوط به منظور جابه‌جایی نمازگزاران در مترو تهران برنامه ریزی و انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: در پایان مراسم به علت ازدحام مسافری در خط یک، تعداد ۷۸ حرکت فوق‌العاده به منظور جابه‌جایی سریع‌تر مسافران انجام شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *