04:18

1403/02/01

حضور کشتیرانی ایران در نمایشگاه حمل و نقل روسیه

نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات لجستیکی روسیه «ترانس راشا» با حضور کشورهای فعال در عرصه حمل و نقل و لجستیک از جمله روسیه، چین، ایران، بلاروس، قزاقستان، هند و امارات متحده عربی به عنوان یک رویداد بزرگ بین‌المللی در حوزه حمل و نقل و لجستیک، از ۲۸ فروردین ماه در مسکو برگزار می‌شود.

به گزارش ایران ناوگان به نقل از همشهری آنلاین به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات لجستیکی، تجهیزات و تکنولوژی‌های انبارداری با عنوان «ترانس راشا» از تاریخ 28 تا 30 فروردین امسال در شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار می‌شود.

 

در این نمایشگاه بالغ بر ۴۰۰ شرکت از کشورهای روسیه، چین، ایران، بلاروس، قزاقستان، هند و امارات متحده عربی حضور خواهند داشت که یک فرصت بی‌نظیر برای ایران در راستای افزایش تعاملات خود در قالب کریدور شمال – جنوب است.

 

با توجه به اهمیت این نمایشگاه، جمهوری اسلامی ایران پاویون ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است که بر این اساس، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همراه چند شرکت دیگر ایرانی مرتبط با حوزه ترانزیت و لجستیک در پاویون ایرانِ این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

 

در این نمایشگاه ۲۲ کشور از جمله چین، فنلاند، هند، هنگ‌کنگ، کره جنوبی، ترکیه، امارات متحده عربی، انگلیس، آمریکا، بلاروس، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، صربستان و… در قالب ۴۳۰ شرکت حضور دارند. نمایشگاه «ترانس راشا» از ۱۲ بخش مختلف از جمله خدمات لجستیکی، فورواردری، حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی، دریایی، بنادر، ترمینال‌ها، تجارت الکترونیک تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *