12:55

1403/05/06

خسارت شدید واژگونی واگن قطار حامل گندم در ایستگاه کرج

فرار چرثقیل ریل گذاری به خط سیلو ایستگاه کرج منجر به برخورد شدید با واگن مسقف شرکت توکا و تراک موبیل سیلو شد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از تین نیوز، این برای چندمین بار در چند روز اخیر است که خبر حوادث مختلف ریلی در شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی مرتبط با حمل و نقل ریلی منتشر شده است.

بر اساس آن چه در شبکه های اجتماعی منتشر شده، حادثه مذکور روز گذشته ( شنبه ششم آبان ماه) رخ داده است.

کانال تلگرامی که این خبر را منتشر کرده، همچنین مدعی شده که پس از وقوع این حادثه، از سوی مدیرکل راه آهن تهران و مدیرعامل راه آهن تاکید شد که این حادثه رسانه ای نشود.

این کانال همچنین برآورد کرده که علاوه بر خسارت جدی به چرثقیل ۱۲۰ تنی و واگن توکا ریل و تراک موبیل متوقف، در جلو واگن خسارت زیادی به تراک موبیل وارد شده و منجر به واژگونی واگن و تخلیه بیش از ۴۰ تن گندم در کنار خط و آلودگی گندم به خاک و آلودگی های روی خط شده است.

فهرست حوادث ریلی در 10 روز اخیر:

مانورچی راه آهن زاهدان صبح روز چهارشنبه سوم آبان ماه حین مانور بین تامپون چرثقیل ریلی و لکوموتیو در دم جان داد.

یکشنبه 30 مهر خروج از خط دو لکوموتیو دیگر و خسارات شدید به کشنده های ریلی شد، حادثه مذکور در ایستگاه مشک آباد ناحیه اراک رخ داد.

شنبه 29 مهر ماه قطار مشهد تهران در مسیر به دلیل مشکلی که در لکوموتیو پیش آمد حدود سه ساعت دچار تاخیر شد و قطار تا ایستگاه دامغان پیش رفت اما در ایستگاه دامغان تعویض لکوموتیو انجام شد.

روز پنج شنبه 27 مهر ماه نیز قطار زنجان مشهد در خروجی ایستگاه قزوین خراب و دیزل زیمنس سرد شد و حدود ۳ ساعت و نیم طول کشید تا دیزل امداد از تاکستان که در حال رفتن به زنجان بود، برگردد و قطار مسافری ادامه سیر دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *