08:19

1403/01/31

زمان تکمیل فرایند خرید محصولات ایران خودرو مشخص شد + زمان اعلام اولویت بندی ها

بنا بر اخبار منتشر شده، نام افرادی که برای خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، تا پایان امروز 29 فروردین ماه، به صورت اولویتی اعلام خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده است که آماده ارسال پیامک به اولویت های تیر و مرداد ماه جاری برای ورود به سایت فروش اینترنتی و تکمیل وجه و ثبت نام مشتریان، از فردا چهارشنبه 30 فروردین ماه خواهند بود.

براساس گزارش منتشر شده درباره برنامه گروه صنعتی ایران خودرو برای افزایش ظرفیت تولید به ۹۰۰ هزار دستگاه در سال جاری، خوشبختانه در روزهای ابتدایی سال جاری با افزایش ۵۲ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته، توانستند تعهدات خود را در موعد مقرر انجام دهند و این امر نشانگر افزایش عرضه به بازار است.

بعد از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط مشتریان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلام شده در تیر ماه، پس از تعطیلات عید فطر به مشتریان تحویل داده خواهد شد و برنامه ریزی تحویل بخش عمده ای از اولویت های تیرماه نیز زودتر از موعد، انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که ایفای مابقی تعهدات نیز براساس اولویت بندی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *