07:13

1403/05/06

شرایط تمدید کارت هوشمند رانندگان/حداقل کارکرد کامیون چقدر باید باشد؟

حداقل کارکرد مورد نیاز برای تمدید کارت هوشمند رانندگی، برای رانندگان ناوگان سنگین جاده ای در بخش حمل و نقل کالا مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان،به نقل از تین نیوز، به دنبال درج خبری مبنی بر شرایط تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده ای مسافری، تعدادی از رانندگان کامیون و رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا خواستار ارایه اطلاعات در خصوص شرایط تمدید کارت هوشمند رانندگان بخش کالا شدند.

پیگیری های خبرنگار تین نیوز نشان می دهد، بر اساس بخشنامه جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که در تاریخ 12 اردیبهشت ماه 1402 صادر شده است، تمدید کارت هوشمند رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای کالا نیازمند تعداد مشخصی بارنامه هستند.

در بخشنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حداقل کاکرد مورد نیاز برای تمدید کارت هوشمند رانندگی، برای رانندگان ناوگان سنگین جاده ای در بخش حمل و نقل کالا تعداد 24 بارنامه و طی مسافت حداقل 10 هزار کیلومتر با بارنامه طی یک سال است.

لازم به ذکر است که مدیرکل نام نویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی نیز در تاریخ هفتم شهریور امسال به مدیران کل دفاتر حمل و نقل مسافری و حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرده که صدور و تمدید کارت هوشمند منوط به ارائه مفاصا حساب از سازمان تامین اجتماعی است.

این مقام دولتی اعلام کرده بود: « بنا بر گزارشات واصله از برخی شعب این سازمان، مراکز صدور کارت هوشمند بدون اخذ گواهی پرداخت حق بیمه از راننده، نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام می کنند» .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *