11:56

1403/05/06

شوک رانندگان اتوبوس ؛ مدرن ترین شرکت مسافربری کشور در آستانه تعطیلی!

فیلم کوتاهی از شرکت همسفر ، یکی از شرکت هایی که مدرن ترین ناوگان اتوبوس کشور را در اختیار دارد، در شبکه اجتماعی این شرکت منتشر شده است که حکایت از تعطیلی قریب الوقوع این مجموعه به دلیل برخی مشکلات دارد.

فیلم کوتاهی از شرکت همسفر ، یکی از شرکت هایی که مدرن ترین ناوگان اتوبوس کشور را در اختیار دارد، در شبکه اجتماعی این شرکت منتشر شده است که شوک و حیرت رانندگان اتوبوس را در پی داشته و حکایت از تعطیلی قریب الوقوع این مجموعه به دلیل برخی مشکلات دارد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از تین نیوز، در این فیلم اطلاعیه ای به نقل از حسین پرواس ورپشتی رئیس هیات مدیره شرکت همسفر خوانده می شود که در آن به تعطیلی قریب الوقوع این شرکت اشاره شده است.

وزیری که گوشش به روی حرف دل رانندگان اتوبوس بسته است
بر اساس این اطلاعیه، شرکت همسفر برای جلوگیری از تعطیلی و به منظور بیان مشکلات و مطالبات این مجموعه و رانندگان اتوبوس شاغل در شرکت، بارها از طرق مختلف خواستار وقت ملاقات با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شده اما این درخواست ها از سوی وزیر اجابت نشده است.

شرکت خدمات مسافربری همسفر در این فیلم توضیحاتی در راستای شفاف سازی علت مشکلاتی که دامن گیر شرکت و رانندگان اتوبوس شده ارائه نداده است. تلاش خبرنگار تین نیوز برای کسب اطلاع از جزئیات این موضوع و تماس با رئیس هیات مدیره شرکت مذکور به جایی نرسید.

احمدرضا عامری رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور نیز در پاسخ به خبرنگار تین نیوز از انتشار این فیلم و مشکلات شرکت همسفر و دلایل درخواست ملاقات با وزیر راه و شهرسازی اظهار بی اطلاعی کرد.

گفتنی است؛ شرکت همسفر که از سال 1378 با حدود 100 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان مسافربری کشور شده بود، در طول سال ‌های گذشته ناوگان خود را تا بیش از 600 دستگاه توسعه داد و نقش تاثیرگذاری در حمل‌ و نقل بین شهری کشور داشته است.

پیش از این نیز رانندگان و مالکین اتوبوس‌های بین شهری اعتراضات گسترده‌ای نسبت به وضعیت معیشتی خود داشتند و گزارش هایی از کاهش ناوگان اتوبوسرانی بین شهری در رسانه ها منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *