12:15

1403/05/06

طلسم چند ساله شکسته شد/ کمربندی شهرضا آسفالت و بهسازی می شود

مراتب مبادله پیمان اجرایی عملیات بهسازی و روکش آسفالت گرم محور شهرضا آباده به طول 45 کیلومتر مشتمل بر محورهای رفت و برگشت انجام شده است.

به نقل از تین نیوز پس از 2 سال پیگیری و تلاش، سرانجام یکی از خواسته های رانندگان کامیونی و دیگر رانندگانی که از کمربندی شهرضا تردد می کنند، محقق شد و این جاده آسفالت و بهسازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان اصفهان عنوان کرده، بر اساس پیگیری های این اداره کل و همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ردیف های اعتباری لازم برای ارتقای سطح کیفی و سرویس دهی راه های ارتباطی استان اصفهان تعیین و تخصیص یافته است.

به گفته فرزاد دادخواه، به دنبال اختصاص ردیف اعتباری، مراتب مبادله پیمان اجرایی عملیات بهسازی و روکش آسفالت گرم محور شهرضا آباده به طول 45 کیلومتر مشتمل بر محورهای رفت و برگشت انجام شده است.

در دو سال گذشته انتقادات زیادی نسبت به وضعیت کمربندی شهرضا از سوی کاربران این جاده به خصوص رانندگان کامیون مطرح شده بود.

رانندگان کامیون بارها تصاویر و فیلم های متعددی از وضعیت نامناسب و خراب جاده شهرضا در اختیار خبرنگار تین نیوز قرار دادند که شدت تصادفات جاده ای را در این جاده نشان می داد.

البته انتقاد از وضعیت این جاده فقط محدود به رانندگان ناوگان عمومی جاده ای نبود. طبق اعلام پلیس راهور، کمربندی شهرضا دومین تقاطع پرتصادف در سفرهای نوروزی امسال نیز بوده است.

مطابق آنچه رئیس پاسگاه پلیس راه اتوبان اصفهان شیراز مدتی پیش اعلام کرده بود: محور کمربندی شهرضا دومین مقطع پرتصادف ایام نوروز امسال بوده است.

سرهنگ علی یزدانبخش مدتی پیش در جلسه شورای ترافیک شهرستان شهرضا که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، گفته بود: وضعیت جاده شهرضا به دلیل اینکه یکی ازنقاط پرتردد و پر تصادف است نگران کننده و اصلاح هرچه سریعتر آن در کاهش آمار تصادفات موثر است.

اکنون اما از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از تخصیص اعتبار و مبادله پیمان اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت این جاده خبر داده است.

تصویر نامه آسفالت جاده شهرضا که در شبکه های اجتماعی منتشر شده در ادامه آمده است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *