23:16

1403/01/09

قیمت خودرو؛ امروز ۳ اسفند

روند افزایش قیمت خودرو امروز هم ادامه داشت و خودروها با افزایش نرخ دلار نسبت به روز گذشته گران تر شدند. طبق پیش بینی کارشناسان این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایران ناوگان به نقل از اقتصادآنلاین، قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما با جهش ۴۰ میلیونی در یک روز رکورد افزایش قیمت را شکست. بااینکه برخی از مدل های پرفروش نسبت به روز گذشته نوسان چندانی نداشتند اما نمودار نوسان قیمت خودرو نشان می دهد که طی ۳ روز گذشته به طور میانگین محصولات ایران خودرو ۳۰ میلیون و سایپا ۲۰ میلیون افزایش را ثبت کرده‌اند.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به روز گذشته را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۵۱۵ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. این خودرو طی سه روز ۳۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵  به ۵۸۵ میلیون رسید که طی روز گذشته ثابت مانده است اما نسبت به سه روز  گذشته ۳۵میلیون گران است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۷۳۰ میلیونی شد که به معنای افزایش ۴۰ میلیونی طی یک روز است.

قیمت سمند EF۷ حوالی ۵۰۵ میلیون تومان است که  ثابت مانده است اما این خودرو طی سه روز ۲۵ میلیون گران شده است.

قیمت تارا دنده ای حوالی ۶۷۰ میلیون تومان ثابت مانده است با این حال این خودرو طی سه روز ۲۵ میلیون گران شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس با افزایش ۵ میلیونی به حوالی ۸۴۵ میلیون تومان رسیده است  است و نسبت به سه روز گذشته  ۶۰میلیون گران شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس به ۵۶۵ میلیون تومان رسید که به معنای ثبات است با این حال رانا هم طی سه روز افزایش ۲۰ میلیونی را به ثبت رسانده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ به ۳۲۰ میلیون تومان رسید. اگرچه قیمت این خودرو طی روز گذشته تغییر نکرده با این حال نسبت به  سه روز ۲۰ میلیون گران تر است.

قیمت پراید ۱۳۱ هم ۳۱۰ میلیون تومانی ماند. این خودرو  طی سه روز ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۴۰ میلیون است که به معنای  ثبات است. گفتنی است این خودرو  طی سه روز ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ حوالی ۳۵۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته  ۵ میلیون و دو روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک دنده ای R حوالی ۳۶۵ میلیون رسید که نسبت روز گذشته ثابت مانده است. با این حال کوییک طی سه روز ۳۰ میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

قیمت شاهین سایپا ۵۸۰ میلیون است که نسبت به سه روز  گذشته ۳۰ میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *