17:26

1403/05/06

لغو امتیاز در انتظار شرکت‌های گران‌فروش بلیت هواپیما / تخفیف ۱۰ درصدی هما در دهه فجر انقلاب اسلامی

لغو امتیاز در انتظار شرکت‌های گران‌فروش بلیت هواپیما و تخفیف ۱۰ درصدی هما در دهه فجر انقلاب اسلامی مهمترین اخبار حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته به شمار می روند.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهمترین اخبار حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته به شرح زیر است؛

لغو امتیاز در انتظار شرکت‌های گران‌فروش بلیت هواپیما

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه برخورد قانونی با گران فروشی بلیت هواپیما انجام شده است، تصریح کرد: برخورد شدیدتر و حتی لغو امتیاز در انتظار آن دسته از افراد سودجو و پلتفرم‌هایی که با توجه به شرایط موجود در حال سوء استفاده اند، خواهد بود.
آغاز عملیات اجرایی سطوح پروازی با تکمیل طراحی برج مراقبت و ترمینال فاز ۲
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با تکمیل طراحی و نقشه های برج مراقبت و ترمینال ۴۱۰ هزار متری علاوه بر عملیات اجرایی سطوح پروازی موسوم به کارهای زودهنگام، فونداسیون و سازه این قسمت‌ها نیز آغاز می شود.
تخفیف ۱۰ درصدی هما در دهه فجر انقلاب اسلامی
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، فروش ویژه برای خریداران بلیت در مسیرهای بین المللی در نظر گرفته است.
مزایای عضویت در باشگاه مسافران وفادار “هما”
شرایط عضویت، مزیت ها و قابلیت های عضویت در «اسکای گیفت» (باشگاه مسافران وفادار) هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” و همچنین خدماتی که قرار است در آینده نزدیک مشمول اعضای این باشگاه شوند، تشریح شد.
ساخت و توسعه ترمینال جدید فرودگاه رامسر در مسیر پیشرفت
مدیرکل فرودگاه های مازندران از پروژه ساخت و توسعه ترمینال جدید فرودگاه بین المللی شهدای رامسر بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *