12:29

1403/05/06

ماجرای توقف کردن قطار بندرعباس_سیرجان چه بود؟

تخریب خط لوله گاز در جریان حفاری شهرداری سیرجان طی روز گذشته خبرساز شده بود که ایرنا هم جزییات آن را اعلام کرده اما گویا برای ایمن سازی مسیر راه‌آهن، قطار این خط هم متوقف شده که مدیرعامل شرکت گاز آن را توضیح می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از ایرنا، نتیجه این رویداد در شب گذشته گاز شماری از مشترکان گاز روستایی سیرجان نیز قطع شده بود که خبرنگار ایرنا صبح یکشنبه در مصاحبه با مدیرعامل شرکت گاز استان جزییات را جویا شد و در لینک زیر قابل مشاهده است.

شرکت گاز کرمان: ناهماهنگی شهرداری سیرجان علت قطع گاز بود

اما مدیرعامل شرکت گاز استان در مصاحبه قبلی خود با ایرنا به متوقف کردن قطار اشاره ای نکرده بود که امشب توضیحاتی تکمیلی را در این زمینه بیان کرد.

محمد رضا سلیمانی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حادثه خط لوله گاز در سیرجان گفت: در پیشگیری در حادثه حفاری ایجاد شده توسط شهرداری و تخریب خط لوله و نشت گاز، به دلیل اینکه خط لوله در نزدیکی ریل راه آهن قرار دارد، امکان خطر برای قطار مسافربری نیز وجود داشت.

وی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده مسئولان‌ راه آهن حرکت قطار بندرعباس به سیرجان به مدت ۲۵ دقیقه متوقف شد که پس از ایمن سازی، تثبیت و پایداری شرایط و تعمیر محل نشت گاز، قطار مسافربری به راه خود ادامه داد.

سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب‌ مرکز استان کرمان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *