01:12

1403/01/31

رونمایی از اپلیکیشن مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی

این اپلیکشن حاوی اطلاعات موقعیت مکانی ۸۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره برداری در طول شبکه راه های کشور و عناصر و کاربری ها و خدمات قابل ارائه در این اماکن است .

به گزارش ایران ناوگان به نقل از پرتال حمل و نقل ، اپلیکیشن معرفی و اطلاع رسانی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی موجود در راه های کشور با هدف کمک به دریافت خدمات مطلوب حین سفر و ثبت انتقاد و پیشنهادات کاربران جاده ای رونمایی شد .

حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت : اپلیکیشن معرفی و اطلاع رسانی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با هدف بالا بردن کیفیت و سهولت استفاده از اماکن مذکور ، برای استفاده کنندگان از شبکه جاده ای طراحی و در نیمه دوم تیرماه سال جاری منتشر شده است . این اپلیکشن حاوی اطلاعات موقعیت مکانی ۸۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره برداری در طول شبکه راه های کشور و عناصر و کاربری ها و خدمات قابل ارائه در این اماکن است .

وی اطلاعات موجود در این اپلیکیشن را شامل معرفی مجتمع های خدماتی رفاهی ، موقعیت مکانی ، امکانات موجود در مجتمع ها ، تصاویر بخش های مختلف این اماکن ، مشخصات مدیر و نحوه ارتباط با وی ، همچنین شامل امکاناتی از قبیل ثبت و پیگیری شکایت،شماره تلفن های ضروری سفر و اوقات شرعی برشمرد .

شهرکی ثانوی با بیان این که دسترسی به دیدگاه ها و نظرات هموطنان در خصوص خدمات ارائه شده در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی جاده ای و دریافت شکایات و پیشنهادات استفاده کننده گان از این خدمات ، کمک بسیار موثری برای نظارت های موثرتر بر واحدهای عرضه کالا و خدمات در مجتمع ها از سوی سازمان های مسئول و سرمایه گذاران و مدیران داخلی این مراکز می کند ، افزود : دسترسی به این دیدگاه ها سبب می شود مطابق با نیازها و مطلوبیت های مراجعان ، خدمات قابل ارائه در این اماکن ارتقاء ، اصلاح و بهبود یابد .

مدیرکل سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای یادآور شد : مسافران و رانندگان جهت نصب اپلیکشن مذکور بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانند از طریق آدرس های  https://reslareas.rmto.ir وhttps://cafebazaar.ir/app/ir.hsdp.setorg.midwayserricearea اقدام کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *