11:58

1403/05/06

نشست و برخواست هواپیما روی باند ۱۱ فرودگاه امام خمینی(ره) تسهیل می‌شود

معاون بهره‌برداری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از شروع عملیات نصب ILS/DME باند ١١ فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: با نصب این دستگاه هر دو باند ٢٩ راست و ١١ چپ دارای دستگاه کمک ناوبری ILS خواهند شد و امکان نشست و برخاست هواپیماها در شرایط بد جوی در این فرودگاه سهل‌تر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) محمدرضا فردی معاون بهره‌برداری شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) از شروع عملیات نصب ILS/DMEباند ١١ شهرفرودگاهی امام‌خمینی (ره) خبر داد و گفت: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرودگاه امام‌خمینی (ره) است که همزمان با عملیات استریپ سازی وعملیات بهسازی و روکش باند اصلی پروازی این فرودگاه در حال نصب است.

معاون بهره برداری شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) افزود: با نصب این دستگاه هر دو باند ٢٩ راست و ١١ چپ دارای دستگاه کمک ناوبری ILSخواهدشد و امکان نشست و برخاست هواپیماها در شرایط بد جوی در این فرودگاه سهل‌تر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: خرید و نصب دستگاه مذکور از سال ٩٨ مطرح بوده که نهایتاً با پیگیری‌های ریاست محترم هیئت مدیره ومدیرعامل شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) و همکاری مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران آغاز و ظرف دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران انجام می‌شود. گفتنی است عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *