19:25

1403/01/30

کمک به وضعیت ترافیکی پایتخت با ساماندهی حمل و نقل عمومی

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت کلی به دو موضوع ارتقای نظم و انضباط ترافیکی و ارتقای ایمنی ترددها تقسیم می‌شود.

به گزارش ایران ناوگان به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رازقی در خصوص روز ایمنی حمل و نقل و دغدغه‌های پلیس راهور توضیح داد و گفت: ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ایمنی حمل و نقل به تلاشگران این عرصه مخصوصاً رانندگان بخش حمل و نقل بار و مسافر؛ با توجه به اینکه فردا روز ایمنی حمل و نقل هست و حمل و نقل عمومی یکی از دغدغه‌های پلیس راهور است، ساماندهی حمل و نقل عمومی می‌تواند به وضعیت ترافیک پایتخت کمک کند.

وی افزود: وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت کلی به دو موضوع خلاصه می‌شود که ارتقای نظم و انضباط ترافیکی که با آموزش و آگاه سازی و ارتقای فرهنگ رانندگی اتفاق می‌افتد.

سرهنگ رازقی بیان داشت: بخش دوم وظایف پلیس راهور ارتقای ایمنی تردد هاست و اینکه عابرین پیاده، رانندگان و سرنشینان خودرو ایمن تردد کنند و ایمنی عبور و مرور و تردد یکی از وظایف اصلی پلیس راهور می‌باشد
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: نیاز هست که عبور و مرور ایمن انجام شود و این موضوع یکی از شاخصه‌های پیشرفت کشورهاست یعنی حمل و نقل ایمن و پاک و کارآمد معیار سنجش کشورها و وضعیت اقتصادی خیلی از آنها شمرده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *