13:08

1403/02/14

آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محورهای استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی رویه و روکش آسفالت در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در سال گذشته اجرای عملیات بهسازی رویه و روکش آسفالت در محورهای استان همدان با افزایش ۱۳۰ درصدی به ۵۰۴ کیلومتر رسید، و امسال نیز با پیگیری‌های مستمر و در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز امیدواریم بیش از عملکرد سال گذشته در راه‌های استان بهسازی و روکش آسفالت انجام شود.

آهکی عنوان کرد: به‌منظور تصریح در روند اجرایی بهسازی و روکش آسفالت، قراردادهای اجرای این پروژه‌ها با پیمانکاران مربوطه منعقد شده است و دستور شروع کار به کارخانه آسفالت‌های طرف قرارداد نیز صادر شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی (خیرین راه‌ساز) ۴۲ کیلومتر از راه روستایی استان آسفالت‌ریزی شد و امسال نیز این روند به طور ویژه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان با اشاره به اهداف و برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان برای ارتقای ایمنی راه‌های استان گفت: از جمله اقدامات مهم که هم اکنون در حال اجرا است، شامل بهسازی و روکش آسفالت، خط‌کشی، شانه سازی، رفع نقاط پرتصادف، نصب نیوجرسی، نصب سیستم روشنایی، آزادسازی حریم، بروز رسانی تابلو و علائم، تعدیل شیب شیروانی، پاک‌سازی و ساخت پارکینگ‌های جاده‌ای، تکمیل و بهره برداری از زیرگذرهای در دست اقدام و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *