19:15

1403/02/09

اتصال سامانه های هوشمند حمل‌ ونقل جاده‌ ای کشور به نرم‌ افزار مسیریابی ۱۴۱

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از بهره برداری از داده های برخط سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای کشور در نرم افزار مسیریابی ۱۴۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران‌ناوگان به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ سعید خدابخشی معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان اظهار کرد: سایت و نرم افزار کاربردی ۱۴۱ با بهره برداری از داده های برخط سامانه های هوشمند حمل ونقل جاده ای کشور بروزرسانی شده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان افزود: در این بروزرسانی، قابلیت های جدیدی به توانمندی ها و امکانات سایت و نرم افزار کاربردی ۱۴۱ افزوده شده، که می تواند در مسیریابی، انتخاب زمان و مسیر مطلوب، آگاهی از امکانات جاده ای و … کمک شایانی به کاربران جاده ای نماید.

وی در تصریح قابلیت های افزوده شده سامانه ۱۴۱ تصریح کرد: امکان مسیریابی سفرهای جاده ای از مبداء تا مقصد به قابلیت های نرم افزار کاربردی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها افزوده شد. این نرم افزار کاربردی تمام مسیرهای برون شهری و درون شهری از مبداء و نقطه آغاز تا نقطه پایانی سفر را پوشش می دهد.

خدابخشی با اشاره به امکان نمایش تمایش تصاویر دو مسیر به صورت جداگانه در صورت وجود دو مسیر با زمان سفر نزدیک به هم، بیان کرد: این اپلیکیشن به عنوان نرم افزار کاربردی تخصصی مسیریاب برون شهری امکان نمایش تصاویر دوربین های نظارتی فعال در سراسر راه های برون شهری به صورت پشت سر هم از مبدا تا مقصد را داراست.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان عنوان کرد: امکان مشاهده خدمات بین راهی همچون؛ آب و هوای مسیر، انسدادها، کارگاه جاده ای، تعمیرگاه ها، امداد خوروهای فعال، مساجد، بیمارستان ها، جایگاه های سوخت، مجتمع های خدمات رفاهی و راهدارخانه های و سایر تسهیلات بین راهی از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن است.

سعید خدابخشی با بیان امکان دریافت و نصب نرم افزار کاربردی ۱۴۱ بر روی تلفن های همراه از طریق اکثر فروشگاه های اندرویدی نظیر؛ بازار، مایکت و گوگل پلی، افزود: در این نرم افزار آخرین اطلاعیه های مربوط به محدودیت ها و انسدادهای برون شهری نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *