15:36

1403/02/11

ارائه خدمات به حدود ۶۷۶ هزار گردشگر دریایی نوروزی در بنادر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در طرح گردشگری دریایی نوروزی در بنادر با انجام ۲۱۸ هزار سفر به ۶۷۵ هزار و ۹۵۲ نفر گردشگر خدمات ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه در طرح گردشگری دریایی نوروزی در بنادر با انجام ۲۱۸ هزار سفر به ۶۷۵ هزار و ۹۵۲ نفر گردشگر خدمات ارائه شد، گفت: در طرح گردشگری بنادر استان قایق های تفریحی با خدمات رسانی به ۴۷۱ هزار و ۸۶۲ نفر بیشترین سهم در طرح را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: بعد از قایق های تفریحی جت اسکی، موتورلنج و شناورهای فلزی مسافربری و گردشگری به ترتیب با خدمات رسانی به ۹۴ هزار و ۱۲۶، ۵۰ هزار و ۵۹۶ و ۴۲ هزار و ۷۷۶ گردشگری دریایی بیشترین سهم در اجرا طرح داشتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر، بوالخیر، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند.

شکیبی نسب ادامه داد: در این طرح همچنین ۳۰ فروند جت اسکی در قالب هشت باشگاه و ۱۳۷ قایق تفریحی خدمات خود را به گردشگران دریایی بنادر استان بوشهر ارائه کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکید کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر استان پایانه بین المللی بندر بوشهر در نخستین سال فعالیت خود به بیش از ۱۵ هزار گردشگر و مسافر نوروزی خدمات ارائه کرد.

وی گفت: مهم ترین دستاورد طرح گردشگری دریایی بنادر استان ارائه خدمات ایمن و بدون حادثه به گردشگران دریایی بود که این مهم نتیجه تلاش گروهی و ارزشمند فعالان طرح گردشگری بنادر استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *