16:16

1403/02/08

استقرار ۵۰ اکیپ راهداری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از استقرار و فعالیت ۵۰ اکیپ راهداری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: به‌منظور ارتقای ایمنی محورهای استان همدان هم اکنون ۵۰ اکیپ راهداری شامل اکیپ‌های خط‌کشی، رنگ آمیزی جداول، نصب و تعمیر تابلو و علائم، جاروب و پاکسازی محورهای ورودی، نصب و تعمیر گادرریل، لکه گیری و چاله گیری، تعمیرات سیستم‌های روشنایی، ایمن سازی دماغه‌ها و تقاطع‌ها، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، پاک‌سازی و آزادسازی حریم، ایستگاه‌های سلامت و طرح پویش سفر سبز و ایمن در محورهای مواصلاتی استان همدان فعال هستند و این طرح تا پایان سفرهای نوروزی و تعطیلات عید فطر ادامه خواهد داشت.

وی تصریح‌کرد: نیروهای راهداری با آمادگی و تجهیزات کامل در راهدارخانه‌ها و سطح محورهای استان حضور دارند تا در صورت بارش برف و بروز هرگونه مشکل در سطح راه‌ها سریعاً وارد عمل شوند تا نسبت به رفع موانع و روان سازی ترافیک عبوری اقدام کنند.

آهکی در پایان گفت: هم اکنون ۴۲ مجتمع خدماتی رفاهی، ۳۵ باب راهدارخانه و ۲۰ باب مسجد بین راهی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *