12:32

1403/02/14

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۵۳ پروژه راهداری در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵۳ پروژه حوزه راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در استان با مجموع ۲۳ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس‌ جمهور کشورمان به این استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره‌کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری)، روح الله غلامی گفت: ۲۵۳ پروژه حوزه راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در استان با مجموع ۲۳ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس‌ جمهور کشورمان به این استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد، ۱۳۹ پروژه با اعتبار ۱۳۰ هزار و ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که ۴۶ پروژه آن‌ها در حوزه آسفالت محورهای شریانی، اصلی و روستایی، ۲۴ پروژه در حوزه ابنیه فنی و رفع نقاط پرحادثه‌ و ۱۰ پروژه در حوزه ایمنی (خط‌کشی، نصب حفاظ و علائم) قابل افتتاح هستند.

وی بیان کرد: همچنین ۲۱ پروژه در زمینه خرید و تعمیرات ماشین‌آلات، ۱۳ پروژه در حوزه مدیریت راه‌ها (نصب دوربین و تجهیزات هوشمند جاده‌ای) و ۲۵ پروژه فنی و ساخت، تعمیر و یا تجهیز ساختمان اداری، راهدارخانه، پاسگاه پلیس راه، پایانه بار و مسجد بین راهی افتتاح می‌شود.

غلامی اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان عملیات اجرایی ۱۱۴ پروژه دیگر با پیش‌بینی اعتبار ۱۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال در این استان آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از تعداد پروژه‌های مذکور، ۴۶ پروژه آسفالت محورهای شریانی، اصلی و روستایی، ۶ پروژه ابنیه فنی و رفع نقاط پرحادثه‌ و ۵ پروژه در حوزه ایمنی (خط‌کشی، نصب حفاظ و علائم) خواهد بود.

وی در پایان افزود: همچنین عملیات اجرایی ۶ پروژه شامل خرید و تعمیرات ماشین‌آلات، ۲۲ پروژه در حوزه مدیریت راه‌ها (نصب دوربین و تجهیزات هوشمند جاده‌ای)، ۲۶ پروژه فنی و ساخت، تعمیر و تجهیز ساختمان اداری، راهدارخانه، پاسگاه پلیس راه، پایانه بار و مسجد بین راهی و سه پروژه نگهداری راه‌ها در زمینه عملیات راهداری زمستانی آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *