08:16

1403/02/14

انجام یک هزار و ۶۱۲ فعالیت در حوزه پیمان و رسیدگی راهداری زنجان طی ۹ ماه گذشته

رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از انجام حدود یک هزار و ۶۱۲ فعالیت در اداره پیمان و رسیدگی این اداره کل در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)، مهدی پژوهشی،  رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از انجام حدود یک هزار و ۶۱۲ فعالیت در اداره پیمان و رسیدگی این اداره کل در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: ۶۳مورد از مناقصات صورت گرفته با بیش از ۹هزار میلیارد ریال اعتبار در این مدت منتج به قرارداد شده است. 

رئیس اداره پیمان و رسیدگی این اداره کل عنوان کرد: تعداد ۱۱ واحد ارائه گیرنده خدمات از اداره پیمان و رسیدگی هستند که شامل ادارات نگهداری راه ها، نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی، اداره فنی و نظارت، اداره مدیریت راه ها، اداره ایمنی و ترافیک، منابع انسانی، واحد سرمایه گذاری، ماشین آلات، ایمنی و حریم راه ها، نگهداری ابنیه راه‌ها وتدارکات هستند. 

وی از انجام فعالیت‌ها اداره پیمان در ۴ بخش امور قراردادها، رسیدگی به صورت وضعیت ها، تشکیل کمیسیون‌های تحویل پروژه‌ها و نامه نگاری با سازمان‌ها و ادارت خبر داد و افزود: در این راستا ۸۴ مورد تشریفات مناقصه صورت گرفته است، که ۶۳ مورد از آن با مبلغ بیش از ۹هزار میلیارد ریال منتج به عقد قرارداد شده است. 

پژوهشی ادامه داد: یک هزار و ۶۱۲فعالیت در اداره پیمان و رسیدگی این اداره کل صورت گرفته و۵۳ مورد از استعلامات با مبلغ ۴۱۳ میلیارد ریال منتج به عقد قرارداد شده است. 

وی با اشاره به اینکه ۲۳۰ مورد رسیدگی به صورت وضعیت قطعی و موقت پیمانکاران، مهندسین مشاور و اشخاص حقیقی طرف قرارداد با این اداره کل طی ۹ ماه سال جاری انجام شده است، افزود: تنها در بخش تشکیل کمیسیون تحویل موقت و قطعی پروژه‌ها ۱۰۰مورد فعالیت انجام شده است. 

رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، تصریح کرد: یک هزار مورد مکاتبه با سازمان تامین اجتماعی، سازمان مدیریت، بازرسی، دیوان عدالت اداری، دارایی وادارات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از دیگراقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *