07:25

1403/02/13

بهره برداری از ۱۳۳ پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در دهه فجر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از بهره‌برداری از ۱۳۳ پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: در حوزه راه‌های شریانی، اصلی و فرعی تعداد ۵۶ پروژه به طول ۴۸۳/۵ کیلومتر پروژه بهسازی و روکش آسفالت بهره برداری می‌شود و برای پروژه های دهه فجر۱۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه احداث، بهسازی و آسفالت ریزی راه های روستایی نیز قدم های خوبی برداشته شده است، افزود: مردم روستاهای عمدتا دور افتاده آذربایجان شرقی هم شاهد افتتاح ۱۹۲/۷ کیلومتر راه روستایی در قالب ۴۶ پروژه خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی اعتبار هزینه شده برای احداث، بهسازی و آسفالت ریزی راه های روستایی را ۸ هزار و ۶۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

علیزاده تعمیر اساسی ابنیه و حذف نقاط پرتصادف را از فعالیت های توقف ناپذیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی دانست و گفت: برای ۲۴ طرح این حوزه، ۴۷۹ میلیارد ریال هزینه شده که جزو طرح های قابل افتتاح در طول ایام الله دهه فجر است.

وی با بیان اینکه افزایش رفاه رانندگان و مسافرانی که در جاده های آذربایجان شرقی تردد می کنند اولویت این‌ اداره کل است افزود: سه باب مجتمع خدماتی و رفاهی با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در محورهای مواصلاتی استان ساخته شده و در روزهای دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای کل طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال، ۲۲ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *