12:43

1403/02/09

بیش از ۳ هزار سند دریانوردی در اداره کل بنادر مازندران صادر شد

سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: طی ۹ ماه سال جاری، ​۳ هزار و۲۰۰ فقره اسناد دریانوردی برای دریانوردان فعال در استان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فائزه قدیری سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به صدور ‌۳ هزار و ۲۰۰ فقره اسناد دریانوردی، توسط امور دریانوردان این اداره کل برای دریانوردان فعال در این استان اظهار کرد: با هدف افزایش سطح ایمنی فعالیت‌های دریانوردی، از آغاز سال جاری تاکنون، بیش از ۳ هزار سند دریانوردی شامل گواهینامه‌های شایستگی، مهارت‌های جانبی دریانوردی و شناسنامه‌های دریانوردی در اداره کل بنادر مازندران صادر شده‌است.

قدیری درباره روند صدور این مدارک خاطرنشان کرد: دریانوردان و متقاضیان شاغل بر روی شناورها، مطابق با استانداردها و الزامات جهانی آموزش دریانوردی، در صورت موفقیت در آزمون‌های مربوطه، موفق به دریافت مدارکی می‌شوند که صلاحیت و شایستگی آنان را برای آغاز و یا ادامه فعالیت در حوزه دریانوردی تأیید می‌کند.

وی افزود: از آغاز سال جاری تاکنون، بیش از ۳۲۲ آزمون دریانوردی، تحت نظارت واحد دریانوردان این اداره کل در سطح استان مازندران برگزار شده‌است.

سرپرست معاونت امور دریایی بنادر مازندران گفت: نظارت بر عملکرد ۹۳ مرکز فعال آموزش دریانوردی در مازندران، از دیگر اقدامات شاخص حوزه معاونت دریایی در ۹ ماهه سال جاری بوده که نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵ درصد رشد داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *